Wyświetleń: 5425
Franczyza

Jump World to plac zabaw z trampolinami pod dachem, podzielony na strefy tematyczne, takie jak: koszykówka, siatkówka, basen z gąbkami, boisko do zbijaka oraz arenę główną. 

Koncept opiera się na idei „fun fitness”, czyli osoby w każdym wieku jednocześnie się bawią i ćwiczą.

To zdrowa zabawa dla klientów indywidualnych, organizacja urodzin oraz event grupowy.

Biznes tego typu można otworzyć zarównoe w centrum handlowym jak i w wolnostojącej hali jako niezależny park rozrywki.

Park trampolin może być również doskonałym uzupełnieniem działającego klubu fitness lub innego biznesu związanego z aktywnością fizyczną.

 

Wsparcie dla Franczyzobiorcy:

 

* Wybór odpowiedniej lokalizacji na biznes

* Przygotowanie projektu techniczno-ekonomicznego dla parku

* Wyposażenie parku

* Rekrutacja i szkolenie personelu

* Przeprowadzenie efektywnego marketingu

* Pomoc w uzyskaniu różnych form finansowania np.leasing lub kredyt

* Bieżące wsparcie w prowadzeniu biznesu

 

Przewidywana suma inwestycji:

 

* Koszt inwestycyjny: 650 - 1300 zł za m2 (przy całkowitej pow. od 400 do 3000 m2)

* Opłata licencyjna – od 20 tys. zł

* Opłata franczyzowa – 8,5 % od obrotu parku/miesięcznie

* Fundusz marketingowy - 1,5 % obrotu parku/miesięcznie

* Przewidywany zwrot z inwestycji od 18 do 30 miesięcy

 

Podstawowe wymagania sieci:

 

 * Powierzchnia obiektu od 400 m² do 3000 m2

* Wysokość pomieszczenia do sufitu (konstrukcji) - ok. 5,5 m

* Personel ok. 7 osób

* Lokalizacja – centra handlowe lub hale wolnostojące z komunikacją publiczną

* Przestrzeganie standardów prowadzenia biznesu zgodnie z umową licencyjną